loading...
ایس اس ام اس
به ایس اس ام اس خوش آمدید
بازديد کننده گرامي به ایس اس ام اس خوش آمـديد

:: اين سايت تابع قوانين جمهوري اسلامي ايران مي باشد
:: دوستان مي توانند با عضويت رايگان در ایس اس ام اس و ورود به پنل خود از امکانات ويژه بهرمند شوند
:: امکانات ويژه مانند(چت روم , فال حافظ , تعبير خواب , فال روزانه , استخاره با قرآن , ارسال مطلب و...)شامل مي شود
:: جهت عضويت در سايت اينجا را کليک کنيد

چنانچه در سايت عضو هستيد مي توانيد از منوي سمت راست بخش ورود به سايت,وارد پنل خود شويد

تبلیغات شما


میلاد بازدید : 119 جمعه 13 بهمن 1391 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه

مجموعه اس ام اس عاشقانه بهمن ماه 91

 

امروز برایت یک عینک نو خریدم …

آخر تازگی ها ، حتی در اوج نزدیکی هم مرا نمی بینی  . . .

-- اس ام اس های عاشقانه بهمن 91 --

“دلم گرفته برایت” زبان ساده ی عشق است
سلیس و ساده بگویم دلم گرفته برایت !

-- اس ام اس های عاشقانه بهمن 91 --

لبخند که میزنی …
پر میشوم از بهانه های خواستنت
پر میشوم از طنین خوش صدای نفسهایت
و زمزمه های در گوشی !

-- اس ام اس های عاشقانه بهمن 91 --

من ز گهواره تا گور به جای دانش تو را میجویم …

-- اس ام اس های عاشقانه بهمن 91 --

می خواهم بدهم دنیا را برایم تنگ کنند به اندازه ی آغوش تو تا وقتی به آغوشت می رسم بدانم همه ی دنیا از آن من است …

-- اس ام اس های عاشقانه بهمن 91 --

باران که می بارد ، دلم برایت تنگ تر می شود

راه می افتم ، بدون چتر ! من بغض میکنم ، آسمان گریه !

-- اس ام اس های عاشقانه بهمن 91 --

میدانم داشتنت آرزوی محالیست اما به دوست داشتنت که میتوانم افتخارکنم  . . .

-- اس ام اس های عاشقانه بهمن 91 --

دنیا فهمید خیلی حقیر است وقتی گفتم : یک موی تو را به او نمیدهم …

-- اس ام اس های عاشقانه بهمن 91 --

به اندازه ی …..

بی خیال ….

تو فکر کن دوستت ندارم

من از پس اندازه گرفتنش بر نمی آیم !

-- اس ام اس های عاشقانه بهمن 91 --

بعضی حرف ها را فقط دست ها به هم میزنند

فقط دستها…

هزاران بوسه بر دستان خوش صحبتت . . .

-- اس ام اس های عاشقانه بهمن 91 --

عزیزم من خیلی وقته کارت قرمزمو گرفتم

فقط دارم آروم آروم زمینو ترک میکنم واسه وقت کشی . . .

-- اس ام اس های عاشقانه بهمن 91 --

تو از هر نزدیکی به من نزدیکتری ،
دوری و فاصله فقط برای کسانی معنی داره که دلهاشون از همدیگه دوره !

-- اس ام اس های عاشقانه بهمن 91 --

پیوند عشق حقیقی ، حتی با مرگ هم گسیخته نمیشود چه برسد با دوری !

-- اس ام اس های عاشقانه بهمن 91 --

چتری برایـــــم بگیر حتــــی خیالے . . .
خیس دلتنگـــے شده امــ !

-- اس ام اس های عاشقانه بهمن 91 --

بعضی دردها و چیزها
چــــــــــــــــــــــــقدر دیدن و شنیدنش تحمل میخواد….
خالی ام از حرف….
پرم از دلتنگی!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    اس ام اس در خواستی شما
    منو های کاربری
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 189
  • بازدید ماه : 1,028
  • بازدید سال : 4,025
  • بازدید کلی : 53,612
  • ارسال مطلب

    http://www.pwut.ac.ir/_layouts/1065/images/new.gif شما هم جزٔ کسانی‌ باشید که می‌خواهید مطلب خود را منتشر کنید با ارسال مطلب خود میتوانید یکی‌ از ارسال کنند گانه سایت باشید تنها با فشارد دادن ارسال مطلب شما هدایت میشوید به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنید . ابتدا در سایت عضو شده تا پنل کاربری برای ارسال مطلب برای شما ایجاد گردد.

    برای ارسال مطلب کلیک کنید